Hudebně - speciálněpedagogická intervence u žáka s autismem – Daniela KOPLÍKOVÁ
Daniela KOPLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Hudebně - speciálněpedagogická intervence u žáka s autismem
Musically - special pedagogical intervention of pupil with autism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá působením hudebních i nehudebních prostředků ve výchovném a vzdělávacím procesu u žáka s poruchou autistického spektra, popisem jeho reakcí na hudbu a identifikací symptomů poruchy v hudbě žáka. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly zabývající se základními teoretickými východisky problematiky autismu a k němu často přidružené …víceAbstract:
The Bachelor thesis is concerned of the effects of musical and non-musical resources on a student with autistic spectrum disorder in the educational and training process. The thesis also describes student's reaction to the music and identifies symptoms of the disorder in the student's music. There are two parts being divided into, the theoretical and practical. The theoretical part includes four chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPLÍKOVÁ, Daniela. Hudebně - speciálněpedagogická intervence u žáka s autismem. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor
Martin Dosedla -
Sociální vztahy ve školní třídě s integrovaným žákem s LM retardací
Eva Hofmanová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva