Promoting Carpooling System in a Large Enterprise – Mgr. Irina Serdyukova
Mgr. Irina Serdyukova
Diplomová práce
Promoting Carpooling System in a Large Enterprise
Promoting Carpooling System in a Large Enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopadem marketingové strategie na propagaci systému spolujízd, který je určený ke snížení poptávky po parkovacích místech ve velkém podniku. Marketingová strategie vycházi z preferencí a potřeb skutečných i potencionálních uživatelů systému spolujízd. Výsledkem je propagace takového systému, která má za cíl snížit počet zaměstnanců, kteří přijíždějí do práce autem bez dalších …víceAbstract:
This thesis studies the effects of a marketing strategy for promoting carpooling system for everyday commuting to reduce parking demand in a large enterprise. The marketing strategy involves defining user preferences and needs, providing appropriate information about carpooling service to potential users, and promoting its use. As a result it will help to encourage employees to share a vehicle with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/di1xs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Oponent: Ph.D. Matteo Olivieri
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková