Mgr. Irina Serdyukova

Master's thesis

Promoting Carpooling System in a Large Enterprise

Promoting Carpooling System in a Large Enterprise
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dopadem marketingové strategie na propagaci systému spolujízd, který je určený ke snížení poptávky po parkovacích místech ve velkém podniku. Marketingová strategie vycházi z preferencí a potřeb skutečných i potencionálních uživatelů systému spolujízd. Výsledkem je propagace takového systému, která má za cíl snížit počet zaměstnanců, kteří přijíždějí do práce autem bez dalších …more
Abstract:
This thesis studies the effects of a marketing strategy for promoting carpooling system for everyday commuting to reduce parking demand in a large enterprise. The marketing strategy involves defining user preferences and needs, providing appropriate information about carpooling service to potential users, and promoting its use. As a result it will help to encourage employees to share a vehicle with …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2015
  • Supervisor: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Reader: Ph.D. Matteo Olivieri

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering