Mgr. Irina Serdyukova

Master's thesis

Promoting Carpooling System in a Large Enterprise

Promoting Carpooling System in a Large Enterprise
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá dopadem marketingové strategie na propagaci systému spolujízd, který je určený ke snížení poptávky po parkovacích místech ve velkém podniku. Marketingová strategie vycházi z preferencí a potřeb skutečných i potencionálních uživatelů systému spolujízd. Výsledkem je propagace takového systému, která má za cíl snížit počet zaměstnanců, kteří přijíždějí do práce autem bez dalších …viac
Abstract:
This thesis studies the effects of a marketing strategy for promoting carpooling system for everyday commuting to reduce parking demand in a large enterprise. The marketing strategy involves defining user preferences and needs, providing appropriate information about carpooling service to potential users, and promoting its use. As a result it will help to encourage employees to share a vehicle with …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedúci: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Oponent: Ph.D. Matteo Olivieri

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering