Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením – Bc. Petra Grossmannová
Bc. Petra Grossmannová
Diplomová práce
Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Analysis of conditions of inclusive education around pupils with auditory disorders
Anotace:
Diplomová práce ,,Analýza podmínek inkluzivního vzdělávání u žáků se sluchovým postižením“ se zabývá vzděláváním v inkluzi u žáků s postižením sluchu. Jedná se o možnost lepšího zařazení mezi intaktní společnost. Tím postupně dochází k pocitu spokojenosti, který má hlavní roli ve vzdělávání. S tím souvisí i určité podmínky, které umožňují vzdělávání v běžných školských zařízeních. Cílem této diplomové …víceAbstract:
Master thesis: "Analysis of conditions of inclusive education around pupils with auditory disorders" deals with education in inclusion around pupils with disorder of hearing. It applies better opportunities for placing into tactless society. Thereby it comes to the feeling of satisfaction, which plays the main role in education. This is connected to certain conditions, which enable the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nhnuh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Analýza názorů žáků a učitelů ZŠ a SŠ na začlenění žáků se sluchovým postižením do běžných tříd
Nikola Leblochová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Postoj občanů Moravských Budějovic a okolí k lidem se sluchovým postižením a jejich komunikace s těmito lidmi
Marie Linhová -
Sluchové postižení a jeho etické aspekty v rodinném prostředí a při pracovním zařazení jedince s postižením
Zuzana ŽELEZNÁ -
Komunikace a výchova v rodině neslyšících rodičů se slyšícím dítětem a slyšících rodičů s neslyšícím dítětem
Pavla Freitingerová -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová