Jazyková příprava dospělých v kontextu celoživotní učení – Eva Křížová
Eva Křížová
Bakalářská práce
Jazyková příprava dospělých v kontextu celoživotní učení
Language training of adults in the context of lifelong learning
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou jazykové přípravy dospělých v kontextu celoživotního učení. První část je zaměřena na vývoj, způsoby, možnosti a cíle celoživotního učení. Ve druhé části je popsána jazyková příprava a vzdělávání v ČR a v Evropě. Ve třetí části je zpracována přehledová studie o možnostech jazykového vzdělávání dospělých.Abstract:
This thesis deals with the issue of language training for adults in the context of lifelong learning. The first part is focused on the development, methods and objectives of lifelong learning, including lifelong learning goals. In the second part is described the language training and education in the Czech Republic and Europe. The third part deals with the overview study of possibilities of language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4399/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Dana Hánková, Dip.RSA
- Oponent: PhDr. Helena Linková, Dip.RSA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální koreláty jazyka a depresivní symptomatiky u programu LIWC: přehledová studie.
Krištof Růžička -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Norské a české kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání se zaměřením na lesní školky a cizojazyčnou výuku
Tereza Smutná -
Obsahová analýza strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR
Iveta KWACZKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol
Dalibor Dráb -
Změna kariéry jako příležitost pro celoživotní učení
Jakub Marčík -
Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost
Pavla Grimová