Analýza příčin reklamací se zaměřením na opakované reklamace – Ludmila Děckuláčková
Ludmila Děckuláčková
Diplomová práce
Analýza příčin reklamací se zaměřením na opakované reklamace
Analysis of the Causes of Claims Focused on the Repeated Ones.
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh a aplikace opatření, vedoucích ke snížení počtu reklamací a zamezení vzniku opakovaných reklamací. V teoretické části jsou popsány obecné principy řešení reklamací a požadavky oborových standardů VDA. Tato část obsahuje i stručnou charakteristiku analyzované společnosti. Praktická část je věnována stručnému popisu výroby, analýze řízení neshodného výrobku a reklamačnímu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design and apply measures leading to reduce a number of reclamation together with the prevention from not happening again. The theoretical part describes general principles for resolving complaints and requirements of the industry standards of VDA. This section contains a brief description of the analyzed company. The practical part is devoted to a brief description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Michaela Kelblerová
- Oponent: Ladislav Vlček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DĚCKULÁČKOVÁ, Ludmila. \textit{Analýza příčin reklamací se zaměřením na opakované reklamace}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/sv4dbn/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti zlepšení procesu řízení zákaznických reklamací
Petr Gálik -
Modeling Problem Solving Times in Tutoring Systems
Petr Jarušek -
Train Platforming Problem Solving
Emine Akyol Özer -
Solving Vehicle Platooning Problem with Neural Networks
Duy Quy Vo -
Problem Solving Techniques and their Centrality to Corporate Success
Lucie BARTOŇOVÁ -
Project Management and Problem Solving Methods in Management Consulting
Richard Gábor -
Návrh procesu a nástrojů lean problem solvingu s implementací prvků průmyslu 4.0
Libuše Šimáčková