Lázeňský turismus jako významný produkt cestovního ruchu ČR – Vlastislav Sýkora
Vlastislav Sýkora
Bakalářská práce
Lázeňský turismus jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Health Tourism as an Important Tourist product of the Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je zjistit postavení českého lázeňského turismu v Evropě a v domácím cestovním ruchu. Dále se práce zabývá porovnáním vybraných lázeňských míst se zaměřením na nestandardní aktivity a marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB97
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2009
- Vedoucí: Alexandr Gregar
- Oponent: Dagmar Rusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zaměstnaneckého stravování ve Škoda Auto a.s. Česká republika
David Vlk -
Analýza a rozvoj lázeňství v České republice (lázeňské léčivé zdroje a neformální aspekty lázeňství)
Miroslava Svobodová -
Lázeňství jako součást zdravotní péče v České republice.
Elizabeth-Ann Leamerová -
Ekonomický význam lázeňství ve vybraném regionu České republiky
Jana Houzarová -
Potenciál lázeňství jako produktu cestovního ruchu v České republice
František Bulva -
Lázeňství v České republice - komparativní analýza
Annette Pohl -
Lázeňství v České republice a covid 19
Eseniia Grigoreva -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová