Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí. – Bc. Gabriela Hastíková
Bc. Gabriela Hastíková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Analysis of Marketing Communication of a Business Moje Dílna z.s. in Online Environment.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace podniku Moje Dílna v online prostředí. Předmětem zkoumání je pomocí analýzy stanovit výši efektivity marketingové komunikace na sociálních sítích a webových stránkách podniku. Identifikovat silné a slabé stránky spolu s hrozbami a příležitostmi pomocí SWOT analýzy. Porovnat podnik s konkurenčním podnikem ve standartním i krizovém režimu. Cílem …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with an analysis of marketing communication in online environment of the business Moje Dílna. Its aim is to ascertain the level of effectivity of marketing communication on social media and website of the business. It uses SWOT analysis to identify its strengths, weaknesses, threats and opportunities. The business is compared to its competition in both usual and crisis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5mk0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová