Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí. – Bc. Gabriela Hastíková
Bc. Gabriela Hastíková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Analysis of Marketing Communication of a Business Moje Dílna z.s. in Online Environment.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace podniku Moje Dílna v online prostředí. Předmětem zkoumání je pomocí analýzy stanovit výši efektivity marketingové komunikace na sociálních sítích a webových stránkách podniku. Identifikovat silné a slabé stránky spolu s hrozbami a příležitostmi pomocí SWOT analýzy. Porovnat podnik s konkurenčním podnikem ve standartním i krizovém režimu. Cílem …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with an analysis of marketing communication in online environment of the business Moje Dílna. Its aim is to ascertain the level of effectivity of marketing communication on social media and website of the business. It uses SWOT analysis to identify its strengths, weaknesses, threats and opportunities. The business is compared to its competition in both usual and crisis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y5mk0/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: PhDr. Dagmar Koudelková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová