Bc. Jan Rucz

Master's thesis

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Anotácia:
Práce se zabývá chováním spotřebitelů, které je ovlivnitelné přístupem obchodníka. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z teorie marketingové komunikace v místě prodeje, maloobchodní činnosti, obchodního provozu, služeb, prodejního prostředí nebo nákupního chování zákazníků. Praktická část práce je zaměřena na vlastní průzkum daného tématu. V úvodu aplikační …viac
Abstract:
The work handels by a behaviour of customerswhich is influenced by an access of merchants. It is divided on theoretical and practical parts. The theoretical part brings information from the marketing comunication in place of the sale, retail activity, business operation and behaviour of customers. The practical part of this work is concentrated on study of the problem. Hypothetic assumptions are characterizide …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní