Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Jan Rucz
Bc. Jan Rucz
Master's thesis
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Abstract:
Práce se zabývá chováním spotřebitelů, které je ovlivnitelné přístupem obchodníka. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z teorie marketingové komunikace v místě prodeje, maloobchodní činnosti, obchodního provozu, služeb, prodejního prostředí nebo nákupního chování zákazníků. Praktická část práce je zaměřena na vlastní průzkum daného tématu. V úvodu aplikační …moreAbstract:
The work handels by a behaviour of customerswhich is influenced by an access of merchants. It is divided on theoretical and practical parts. The theoretical part brings information from the marketing comunication in place of the sale, retail activity, business operation and behaviour of customers. The practical part of this work is concentrated on study of the problem. Hypothetic assumptions are characterizide …moreKeywords
Prodejní prostředí nákupní chování zákazníků sortiment služby a personál komunikace v místě prodeje dispoziční řešení atmosféra prodejny obal produktu. Sales enviroment shopping behaviour of customers services and personal comunication in the place of sale disposal solution atmosphere in the shop products cover.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s0nos/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková