Bc. Jan Rucz

Master's thesis

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Abstract:
Práce se zabývá chováním spotřebitelů, které je ovlivnitelné přístupem obchodníka. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z teorie marketingové komunikace v místě prodeje, maloobchodní činnosti, obchodního provozu, služeb, prodejního prostředí nebo nákupního chování zákazníků. Praktická část práce je zaměřena na vlastní průzkum daného tématu. V úvodu aplikační …more
Abstract:
The work handels by a behaviour of customerswhich is influenced by an access of merchants. It is divided on theoretical and practical parts. The theoretical part brings information from the marketing comunication in place of the sale, retail activity, business operation and behaviour of customers. The practical part of this work is concentrated on study of the problem. Hypothetic assumptions are characterizide …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2013
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní