Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Jan Rucz
Bc. Jan Rucz
Master's thesis
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Anotácia:
Práce se zabývá chováním spotřebitelů, které je ovlivnitelné přístupem obchodníka. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z teorie marketingové komunikace v místě prodeje, maloobchodní činnosti, obchodního provozu, služeb, prodejního prostředí nebo nákupního chování zákazníků. Praktická část práce je zaměřena na vlastní průzkum daného tématu. V úvodu aplikační …viacAbstract:
The work handels by a behaviour of customerswhich is influenced by an access of merchants. It is divided on theoretical and practical parts. The theoretical part brings information from the marketing comunication in place of the sale, retail activity, business operation and behaviour of customers. The practical part of this work is concentrated on study of the problem. Hypothetic assumptions are characterizide …viacKľúčové slová
Prodejní prostředí nákupní chování zákazníků sortiment služby a personál komunikace v místě prodeje dispoziční řešení atmosféra prodejny obal produktu. Sales enviroment shopping behaviour of customers services and personal comunication in the place of sale disposal solution atmosphere in the shop products cover.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s0nos/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková