Anna Tubert

Diplomová práce

Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR

Marketing luxusních výrobků zaměřený na mileniály: potřeba CSR strategie
Anotace:
Mileniálové, potažmo Generace Y, je generace s unikátními preferencemi a návyky. Jedná se o generaci, která právě dosahuje dospělosti a její role se stává na všech trzích stále výraznější. Tato práce se zaměřuje na korelaci mezi rozhodováním Mileniálů o nákupu luxusních oděvů a CSR iniciativ realizovaných luxusními značkami. Z teoretické části práce vyplývá, že Mileniálové jsou spíše sebe-orientovaní …více
Abstract:
Millennials, or Generation Y, are a generation with unique preferences and habits, which is now reaching full maturity and is becoming more visible on all markets. This thesis focuses on correlation between millennials’ decision-making about the purchase of luxury apparel and CSR initiatives implemented by luxury brands. Theoretical approach on Generation Y shows that millennials are rather self-oriented …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75934