Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR – Anna Tubert
Anna Tubert
Diplomová práce
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Marketing luxusních výrobků zaměřený na mileniály: potřeba CSR strategie
Anotace:
Mileniálové, potažmo Generace Y, je generace s unikátními preferencemi a návyky. Jedná se o generaci, která právě dosahuje dospělosti a její role se stává na všech trzích stále výraznější. Tato práce se zaměřuje na korelaci mezi rozhodováním Mileniálů o nákupu luxusních oděvů a CSR iniciativ realizovaných luxusními značkami. Z teoretické části práce vyplývá, že Mileniálové jsou spíše sebe-orientovaní …víceAbstract:
Millennials, or Generation Y, are a generation with unique preferences and habits, which is now reaching full maturity and is becoming more visible on all markets. This thesis focuses on correlation between millennials’ decision-making about the purchase of luxury apparel and CSR initiatives implemented by luxury brands. Theoretical approach on Generation Y shows that millennials are rather self-oriented …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75934
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75934
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić