Eliška Pospíšilová

Bachelor's thesis

Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z

Perception of loyalty shopping apps in Gen Z
Abstract:
Cílem práce je pomocí kvalitativních metod odhalit, jaké je vnímání vybraných nákupních aplikací maloobchodních řetězců a jejich funkcionalit mezi generací Z v České republice. Teoretická část se zaměřuje na věrnost spotřebitele, věrnostní programy i aplikace a definování generace Z. V praktické části byly představeny zkoumané nákupní aplikace významných maloobchodních řetězců v České republice, jejich …more
Abstract:
The aim of this thesis is to use qualitative methods to reveal the perception of selected shopping applications of retail chains and their functionalities among Generation Z in the Czech Republic. The theoretical part focuses on consumer loyalty, loyalty programs and apps and defining Generation Z. The practical part presents the researched mobile applications of major retail chains in the Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2024
  • Supervisor: Daniela Kolouchová
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93516