Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z – Eliška Pospíšilová
Eliška Pospíšilová
Bachelor's thesis
Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z
Perception of loyalty shopping apps in Gen Z
Anotácia:
Cílem práce je pomocí kvalitativních metod odhalit, jaké je vnímání vybraných nákupních aplikací maloobchodních řetězců a jejich funkcionalit mezi generací Z v České republice. Teoretická část se zaměřuje na věrnost spotřebitele, věrnostní programy i aplikace a definování generace Z. V praktické části byly představeny zkoumané nákupní aplikace významných maloobchodních řetězců v České republice, jejich …viacAbstract:
The aim of this thesis is to use qualitative methods to reveal the perception of selected shopping applications of retail chains and their functionalities among Generation Z in the Czech Republic. The theoretical part focuses on consumer loyalty, loyalty programs and apps and defining Generation Z. The practical part presents the researched mobile applications of major retail chains in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: Daniela Kolouchová
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Andrea Kepková -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Webová tvorba České televize očima Generace Z: Analýza preferencí a postoje Gen Z k web-only pořadům
Barbora Doubková -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl