Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools – Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ
Master's thesis
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Anotácia:
V této práci se zabýváme edukací žáků se sluchovým postižením, kteří jsou integrováni na běžných základních školách. Jako prioritní považujeme zaměřit se na komunikační schopnosti a dovednosti, a pravopis. Toto je ovlivněno různými faktory. Například funkčností a spoluprácí rodiny, stupněm postižení, psychické, fyzické a sociální úrovni sluchově postiženého žáka, možnostem používání kompenzačních pomůcek …viacAbstract:
This diploma work deals with education of schoolchildren with hearing disability who are integrated in regular elementary schools. As priority there si set out the focus on communication skills and abilities, and grammar. It is influenced by various factors. For instance by functionality and cooperation in families, grade of disability, psychical, physical, and social level of hearing disabled schoolchild …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Karel Kamiš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ, Sylva. \textit{Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/svr7fc/.
Jak správně citovat práci
PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ, Sylva. Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
Žaneta Petraturová -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Pravopis českého jazyka a jeho procvičování v 8. ročníku ZŠ
Nikola Maňasová -
Pravopis na 1. stupni ZŠ
Marie Kršková -
Pravopis na 2. stupni základních škol: pravopisné jevy a jejich procvičování
Denisa Knobová -
Pravopis přejatých slov v Pravidlech českého pravopisu z let 1902 až 1993
Michal ZYCH