Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno – Eva Vurbsová
Eva Vurbsová
Master's thesis
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Marketing, promotion and public relations in drama theater on the example of the City Theatre Kladno
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketing, propagaci a Public Relations a možnosti jejich využití v kulturních institucích, konkrétně pak v divadle. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, jeho historii, vývoji, nejdůležitějším marketingovým nástrojům a možnostem jejich využití. Druhá část práce je věnována Městskému divadlu Kladno, jeho historii, současné situaci, dramaturgickému profilu …moreAbstract:
The work is focused on marketing, promotion and public relations and their potential use in cultural institutions, especially in the theatre. The theoretical part aims on the basic concepts of marketing, its history, evolution, the most important marketing tools and their use. The second part is devoted to Městské divadlo Kladno (City Theatre in Kladno), its history, current situation, its dramaturgical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55910
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2015
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Eva Homindová Römerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VURBSOVÁ, Eva. \textit{Marketing, propagace a~public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/svxg6t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno
Lucie Machotová -
Management městských divadel v Kladně a Mladé Boleslavi
Vilemína Hlavešová -
Shakespeare's Plays in the Zlin City Theatre
Jana Dohnalová -
Die moderne deutschsprachige Dramenliteratur auf der nordböhmischen Teplitzer Theaterbühne in den Jahren 1924-1933
Dana Filipek -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno
Lucie Machotová -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Management městských divadel v Kladně a Mladé Boleslavi
Vilemína Hlavešová -
Analýza image divadla
Tereza Vlčková