Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko – Bc. Michaela DLOUHÁ
Bc. Michaela DLOUHÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko
Project of a marketing strategy in the field of travel movement in the microregion of Jesenicko
Anotace:
Hlavním důvodem zpracování diplomové práce je vypracování projektu marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko za účelem jeho zlepšení a rozvoje v oblasti cestovního ruchu. Po úvodní částí následuje rešerše literárních pramenů, jenž jsou čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně problematiky cestovního ruchu. Praktická část představuje mikroregion …víceAbstract:
The main reason for creating my master thesis is to develop the project of marketing strategy of tourist trade of the microregion Jesenicko for the purpose of its improvement and development in the area of tourist trade. After the introductory part the research of literary sources is followed, these sources are draw on the special literature that relates to the given topic, including the area of tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DLOUHÁ, Michaela. Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ