Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu – Jakub HANÁK
Jakub HANÁK
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
Event Marketing and Its Position in the Communications Mix
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce na téma ?Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu? je využití event marketingu pro komunikaci. V teoretické části se zabývám vymezením event marketingu, jeho plánováním a vymezením mezi ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace prostřednictvím eventů ve firmě Rádio Čas. Cílem bakalářské práce je současné postavení …viacAbstract:
The subject of this thesis on the topic "Event marketing and its position in the communications mix" is the use of event marketing for communication. The theoretical part deals with the definition of event marketing, his planning and other instruments defining thecommunication mix. The practical part is focused on the analysis of communication events in the company "Radio Čas" The aim of this work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁK, Jakub. Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma