Bc. Radek Holub

Bachelor's thesis

Zvýšení efektivity zákaznického centra banky

Increasing the Efficiency of Banks Customer Center
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu několika oblastí zákaznických center vybraných tuzemských bank a dále návrhem pro jejich úpravu, která by měla vést k celkovému zvýšení efektivity zákaznického centra.
Abstract:
This thesis handles with analysis of the current condition of several areas of customer service centers several domestic banks and a proposal for its change, which should lead to increase in the efficiency of customer service.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management

Theses on a related topic