Bc. Radek Holub
Bachelor's thesis
Zvýšení efektivity zákaznického centra banky
Increasing the Efficiency of Banks Customer Center
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu několika oblastí zákaznických center vybraných tuzemských bank a dále návrhem pro jejich úpravu, která by měla vést k celkovému zvýšení efektivity zákaznického centra.Abstract:
This thesis handles with analysis of the current condition of several areas of customer service centers several domestic banks and a proposal for its change, which should lead to increase in the efficiency of customer service.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/k1c81/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management