Aneta Hanousková
Bakalářská práce
Interní komunikace ve firmě
Internal communication in a firm
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení základních pojmů, jako je např. firemní kultura. Každá firma je charakteristická svojí vlastní firemní kultu-rou a zahrnuje soubory norem, vize a mise firmy, symboly, historky a tradice, které se ve firmě dodržují. Teoretická část popisuje jednotlivé typy firemních kultur, mezi něž spadá mocenská kultura, funkční kultura a osobní kultura. Čtenář se …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of the bachelor thesis is to define basic terms such as corporate culture. Each company is characterized by its own corporate culture and includes a set of norms, the company's vision and mission, symbols, stories and traditions that are followed within the company. The theoretical part de-scribes the different types of corporate cultures, which include power culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
- Oponent: Martina Miškelová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program:
Aplikovaná pedagogická studia
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal Communication
Tomáš Rathouský -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
Kentico Help Desk for Internal Purposes
Tomáš Nosek -
Evaluation and comparison of internal communication in two selected companies
Kateřina Jelínková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics