Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu – Tereza Konečná
Tereza Konečná
Bakalářská práce
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
The use of the mystery shopping methods in the evaluation of the choose company
Anotace:
Bakalářská práce se primárně zabývá návrhem komplexní metodiky pro kvalitativní hodnocení služeb bankovních institucí metodou mystery shopping. Proveditelnost metodiky je následně v další části práce ověřena v praxi pilotním průzkumem. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část je teoretická a tvoří teoretický základ pro následný praktický výzkum. Jsou zde obsaženy informace o marketingu, marketingovém …víceAbstract:
The bachelor thesis is primary dealing with the suggestion of the methodics for the evalutaion of the quality of the bank institution´s service by using mystery shopping. The feasibility of the methodics is then verified in the practice by the pilot survey. The thesis is devided into two main parts. The first part is theoretical – it is a theoretical basis for the practical research. It contains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová -
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Kateřina Macháčková -
Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Dagmar Sedláčková -
Determinants of Consumer Adoption of AI Technology in European Banking Services: Understanding the Influence of Security and Privacy
Pavle Stamenic -
A Systematic Analysis of Banking Services for Students in the Czech Republic
Jan Poremski -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková
Název
Vložil
Vloženo
Práva