Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků – Bc. Lenka Maturová
Bc. Lenka Maturová
Diplomová práce
Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků
Project of Service Improvement of Hotel EURO Based on Marketing Research of Customer Satisfaction
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníků a výzkumem cíleným na její zjišťování. Primárním zaměřením diplomové práce je průzkum spokojenosti zákazníku Hotelu EURO Pardubice a.s. a vyhodnocení tohoto průzkumu.Abstract:
This diploma thesis contains theoretical information about a customer satisfaction and practical part of customer satisfaction research. The primary goal of this thesis is to evaluate the research results of customer of Hotel EURO Pardubice a.s. satisfaction research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUROVÁ, Lenka. \textit{Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/swrttq/.
Jak správně citovat práci
Maturová, Lenka. Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková