Mgr. Tamara Saakova

Master's thesis

Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky

Brand building - marketing and trademark strategies in developing a strong brand
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem „Budování značky – marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky“. V teoretické části této práce je představeno pojetí značky a vymezena její hodnota, stejně jako atributy dané hodnoty. Součástí teoretické části diplomové práce je charakteristika faktorů růstu obchodní značky, definování loajality zákazníků a hodnocení teoretických východisek …more
Abstract:
The diploma thesis submitted addresses the topic "Brand building - marketing and trademark strategies in the development of a strong brand." This work's theoretical section introduces the concept of a brand and defines its value, as well as the attributes of value. The characteristics of brand growth factors, defining customer loyalty, evaluating the theoretical basis for building a strong brand and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D.
  • Reader: JUDr. David Šmíd, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní