Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky – Mgr. Tamara Saakova
Mgr. Tamara Saakova
Master's thesis
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Brand building - marketing and trademark strategies in developing a strong brand
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem „Budování značky – marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky“. V teoretické části této práce je představeno pojetí značky a vymezena její hodnota, stejně jako atributy dané hodnoty. Součástí teoretické části diplomové práce je charakteristika faktorů růstu obchodní značky, definování loajality zákazníků a hodnocení teoretických východisek …viacAbstract:
The diploma thesis submitted addresses the topic "Brand building - marketing and trademark strategies in the development of a strong brand." This work's theoretical section introduces the concept of a brand and defines its value, as well as the attributes of value. The characteristics of brand growth factors, defining customer loyalty, evaluating the theoretical basis for building a strong brand and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ednu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedúci: JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D.
- Oponent: JUDr. David Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Law and Business / Law in Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Petra Durcová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil