Lenka MACKOVÁ

Bachelor's thesis

Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B

Buying decision-making of Torofloors,s.r.o. customers on B2B market
Abstract:
The bachelor thesis is focused on buying decision-making of organizations, primarily on factors, which can affect these buying decision-making. The main aim of the thesis is finding out which factors of buying decision-making of Torofloors, s.r.o. customers have the most important role in buying process on B2B markets. This aim of the thesis was fulfilled with using the descriptive statistics, regression …more
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nákupní rozhodování organizací, především pak na faktory, které toto nákupní rozhodování ovlivňují. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké faktory rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. hrají nejvýznamnější roli během nákupního procesu na trzích B2B. Cíl práce byl zkoumán pomocí popisné statistiky, regresní analýzy, anovy a testy nezávislostí. První část práce …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACKOVÁ, Lenka. Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická