Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B – Lenka MACKOVÁ
Lenka MACKOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Buying decision-making of Torofloors,s.r.o. customers on B2B market
Abstract:
The bachelor thesis is focused on buying decision-making of organizations, primarily on factors, which can affect these buying decision-making. The main aim of the thesis is finding out which factors of buying decision-making of Torofloors, s.r.o. customers have the most important role in buying process on B2B markets. This aim of the thesis was fulfilled with using the descriptive statistics, regression …moreAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nákupní rozhodování organizací, především pak na faktory, které toto nákupní rozhodování ovlivňují. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké faktory rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. hrají nejvýznamnější roli během nákupního procesu na trzích B2B. Cíl práce byl zkoumán pomocí popisné statistiky, regresní analýzy, anovy a testy nezávislostí. První část práce …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACKOVÁ, Lenka. \textit{Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/sx6cok/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACKOVÁ, Lenka. Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ