Lenka MACKOVÁ

Bakalářská práce

Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B

Buying decision-making of Torofloors,s.r.o. customers on B2B market
Abstract:
The bachelor thesis is focused on buying decision-making of organizations, primarily on factors, which can affect these buying decision-making. The main aim of the thesis is finding out which factors of buying decision-making of Torofloors, s.r.o. customers have the most important role in buying process on B2B markets. This aim of the thesis was fulfilled with using the descriptive statistics, regression …více
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nákupní rozhodování organizací, především pak na faktory, které toto nákupní rozhodování ovlivňují. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké faktory rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. hrají nejvýznamnější roli během nákupního procesu na trzích B2B. Cíl práce byl zkoumán pomocí popisné statistiky, regresní analýzy, anovy a testy nezávislostí. První část práce …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACKOVÁ, Lenka. Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická