Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B – Lenka MACKOVÁ
Lenka MACKOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Buying decision-making of Torofloors,s.r.o. customers on B2B market
Abstract:
The bachelor thesis is focused on buying decision-making of organizations, primarily on factors, which can affect these buying decision-making. The main aim of the thesis is finding out which factors of buying decision-making of Torofloors, s.r.o. customers have the most important role in buying process on B2B markets. This aim of the thesis was fulfilled with using the descriptive statistics, regression …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nákupní rozhodování organizací, především pak na faktory, které toto nákupní rozhodování ovlivňují. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké faktory rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. hrají nejvýznamnější roli během nákupního procesu na trzích B2B. Cíl práce byl zkoumán pomocí popisné statistiky, regresní analýzy, anovy a testy nezávislostí. První část práce …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACKOVÁ, Lenka. \textit{Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/sx6cok/.
Jak správně citovat práci
MACKOVÁ, Lenka. Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ