Ing. Marie Vítková, BA

Diplomová práce

Strategie komunikace brandů společnosti CPI Hotels, a. s.

The communication strategy of brands of CPI Hotels, a. s.
Anotace:
Uvedené téma diplomové práce rozebírá tvorbu komunikační strategie brandů společnosti CPI Hotels, a.s. se zaměřením na stěžejní brand Clarion Hotels. V práci jsou rozebrány základy teorie se všemi prvky, jež ovlivňují proces tvorby komunikační strategie včetně teorie o značce, jakožto téměř nejcennějším majetku společnosti. Součástí práce je představení profilu společnosti CPI Hotels, a. s. a jejích …více
Abstract:
The communication strategy of brands of CPI Hotels, a. s. The topic of the thesis discusses the creation of communication strategies of brands of CPI Hotels, focusing on the core brand of Clarion Hotels. The paper analyzes the basic theory of all the elements that affect the process of making a communication strategy, including the theory of the brand as one of the most valuable assets of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze