Ing. Marie Vítková, BA

Master's thesis

Strategie komunikace brandů společnosti CPI Hotels, a. s.

The communication strategy of brands of CPI Hotels, a. s.
Abstract:
Uvedené téma diplomové práce rozebírá tvorbu komunikační strategie brandů společnosti CPI Hotels, a.s. se zaměřením na stěžejní brand Clarion Hotels. V práci jsou rozebrány základy teorie se všemi prvky, jež ovlivňují proces tvorby komunikační strategie včetně teorie o značce, jakožto téměř nejcennějším majetku společnosti. Součástí práce je představení profilu společnosti CPI Hotels, a. s. a jejích …more
Abstract:
The communication strategy of brands of CPI Hotels, a. s. The topic of the thesis discusses the creation of communication strategies of brands of CPI Hotels, focusing on the core brand of Clarion Hotels. The paper analyzes the basic theory of all the elements that affect the process of making a communication strategy, including the theory of the brand as one of the most valuable assets of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze