Strategie komunikace brandů společnosti CPI Hotels, a. s. – Ing. Marie Vítková, BA
Ing. Marie Vítková, BA
Master's thesis
Strategie komunikace brandů společnosti CPI Hotels, a. s.
The communication strategy of brands of CPI Hotels, a. s.
Anotácia:
Uvedené téma diplomové práce rozebírá tvorbu komunikační strategie brandů společnosti CPI Hotels, a.s. se zaměřením na stěžejní brand Clarion Hotels. V práci jsou rozebrány základy teorie se všemi prvky, jež ovlivňují proces tvorby komunikační strategie včetně teorie o značce, jakožto téměř nejcennějším majetku společnosti. Součástí práce je představení profilu společnosti CPI Hotels, a. s. a jejích …viacAbstract:
The communication strategy of brands of CPI Hotels, a. s. The topic of the thesis discusses the creation of communication strategies of brands of CPI Hotels, focusing on the core brand of Clarion Hotels. The paper analyzes the basic theory of all the elements that affect the process of making a communication strategy, including the theory of the brand as one of the most valuable assets of the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12787/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍTKOVÁ, Marie. \textit{Strategie komunikace brandů společnosti CPI Hotels, a. s.}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sx85wy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek