Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Kateřina KÖHLEROVÁ
Kateřina KÖHLEROVÁ
Bakalářská práce
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Mediated learning experience as a part of pedagogical intervention in education of students with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkušeností zprostředkovaného učení jako součástí pedagogické intervence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část popisuje vzdělávání žáků se speciálními potřebami a pedagogickou intervencí. V další části nás blíže seznamuje se zprostředkovaným učením, které se svou charakteristikou liší od klasických forem učení. Zabývá se především interakcí dítěte a zprostředkující …víceAbstract:
The bachelor's Thesis deals with mediated learning experience as part of the pedagogical intervention of students with special educational needs. The theoretical part describes the education of students with special needs and pedagogical intervention. In the next part, he introduces us more closely to mediated learning, which differs in its characteristics from classical forms of learning. It mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Chlebcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÖHLEROVÁ, Kateřina. \textit{Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/sxff1f/.
Jak správně citovat práci
KÖHLEROVÁ, Kateřina. Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ