Bc. Iveta Šilhánová

Bachelor's thesis

Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.

Analysis of the product life cycle and the operation with other components of marketing mix on specific stages of this life cycle.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na uvedení zcela nového výrobku na trh. Bude zde nastíněno, co všechno čeká výrobek, když se rozhodneme ho umístit na trh a co ho musí provázet i poté, co je na něm umístěn. Budu se zde zabývat konkrétními etapami životního cyklu. Skládá se ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části bude pohled na trh kosmetických produktů, na kterém budeme …viac
Abstract:
In my thesis, I intended to concentrate on introducing a new product on the market. Firstly, I showed the steps that the product took in order to be promoted on the market. Next, I followed the product on the market and tried to analyse the specific stages of the product life cycle. The work consisted of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part included analysis of the cosmetics …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication