Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu. – Bc. Iveta Šilhánová
Bc. Iveta Šilhánová
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Analysis of the product life cycle and the operation with other components of marketing mix on specific stages of this life cycle.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na uvedení zcela nového výrobku na trh. Bude zde nastíněno, co všechno čeká výrobek, když se rozhodneme ho umístit na trh a co ho musí provázet i poté, co je na něm umístěn. Budu se zde zabývat konkrétními etapami životního cyklu. Skládá se ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části bude pohled na trh kosmetických produktů, na kterém budeme …viacAbstract:
In my thesis, I intended to concentrate on introducing a new product on the market. Firstly, I showed the steps that the product took in order to be promoted on the market. Next, I followed the product on the market and tried to analyse the specific stages of the product life cycle. The work consisted of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part included analysis of the cosmetics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oq4ew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠILHÁNOVÁ, Iveta. \textit{Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/sximl7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka