Barbara Oberreiterová

Master's thesis

Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague

Marketing Communication of Buddha-Bar Hotel Prague
Abstract:
Cílem této diplomové práce je definování pojmu marketingový mix a potažmo v rámci komunikace vymezit a kvalifikovat marketingovou komunikaci. Součástí práce je aplikování teorie na praktický příklad, jímž je Buddha-Bar Hotel Prague. Přínosem diplomové práce budou návrhy, jak tuto komunikaci s okolím, klienty a médii vylepšit a zintenzivnit.
Abstract:
The aim of this thesis is to define the term of marketing mix and followingly in its frame of communication to determine specifically the marketing communication. The part of this thesis is the application of the theory on the practical example of Buddha-Bar Hotel Prague. The benefits of this thesis will be the suggestions how to improve the communication and make it more intensive with other subjets …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: Jana Valentová
  • Reader: Michaela Winklerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21454