Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague – Barbara Oberreiterová
Barbara Oberreiterová
Master's thesis
Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague
Marketing Communication of Buddha-Bar Hotel Prague
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je definování pojmu marketingový mix a potažmo v rámci komunikace vymezit a kvalifikovat marketingovou komunikaci. Součástí práce je aplikování teorie na praktický příklad, jímž je Buddha-Bar Hotel Prague. Přínosem diplomové práce budou návrhy, jak tuto komunikaci s okolím, klienty a médii vylepšit a zintenzivnit.Abstract:
The aim of this thesis is to define the term of marketing mix and followingly in its frame of communication to determine specifically the marketing communication. The part of this thesis is the application of the theory on the practical example of Buddha-Bar Hotel Prague. The benefits of this thesis will be the suggestions how to improve the communication and make it more intensive with other subjets …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedúci: Jana Valentová
- Oponent: Michaela Winklerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Organization of processes and services for handicapped people in hotel in Prague
Saltanat Shalekenova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz