Eva Neumanová

Bachelor's thesis

Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

The influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. V první části práce je zpracována rešerše odborné literatury, zabývající se problematikou image firmy jako nástroje pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky, jejich význam pro firmu a následně je v teoretické rovině podrobně rozvedena image firmy jako …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market. The first part is processing with professional literature search, dealing with issues of the company's image as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers, their importance for the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Neumanová, Eva. Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry