Bc. Radek Taubmann

Diplomová práce

Marketingový audit vybraného podniku

Marketing audit of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá situací vybrané společnosti, která je vyhodnocena v rámci provedení marketingového auditu. V první části práce, jsou definována teoretická východiska s využitím dostupné literatury. Získané informace o principech marketingového auditu a analýzách, jsou použity ke zpracování praktické části této práce. Na základě analýz je zhodnocena společnost a jsou poskytnuté návrhy a doporučení …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the situation of a selected company, which is evaluated as part of a marketing audit. In the first part of the work, theoretical starting points are defined using the available literature. Information obtained on the principles of marketing audit and analyses, are used to process the practical part of this work. Based on the analyses, the company is evaluated, and suggestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.