Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy – Ing. Anna Vavrušová, DiS.
Ing. Anna Vavrušová, DiS.
Master's thesis
Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy
The Corporate Identity of a Printing Company
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity ve společnosti Printo spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena analýza stávajícího stavu corporate identity …moreAbstract:
The thesis focuses on topic of improving Corporate identity in the company Printo spol. s r. o. The work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is dedicated to exploration of the specialised literature concerning the topic of corporate identity. The second part contains analysis of current corporate identity in the company, Focus group discussion with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVRUŠOVÁ, Anna. \textit{Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/sxv9yw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vavrušová, Anna. Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vymáhání nesplácených úvěrových produktů firemní klientely
Radek Žilinský -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Aplikace e-learningového vzdělávání na firemní produkty
Ladislav Chyba -
Analýza úvěrových produktů pro firemní klientelu
Jaroslava Malchárková -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Analýza úvěrových produktů pro firemní klientelu
Alena Pelikánová -
Analýza úvěrových produktů pro firemní klientelu
Jan Cieslar -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey