Marketingová situační analýza podniku – Michal Nový
Michal Nový
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza podniku
Marketing situation analysis of the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingové situační analýzy obchodního a administrativního centra Flóra v Praze a doporučení marketingové strategie pro jeho další vývoj. Teoreticko-metodologická kapitola obsahuje zpracování daného tématu v teoretické rovině. Pozornost je věnována hlavním metodám marketingových situačních analýz a pojmům, které s nimi souvisejí. Jde zejména o PEST analýzu, Porterův …víceAbstract:
Objective of the bachelor thesis is the marketing situation analysis of the commercial and administrative center Flóra in Prague and referral marketing strategy for further development. Theoretical-methodological chapter provides treatment of the topic in theoretical level. Attention is paid to the main methods of marketing situational analysis and the concepts associated with them. This is especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11436/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÝ, Michal. \textit{Marketingová situační analýza podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sy28zt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová