Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu – Dobrin Dantchov Mitchev
Dobrin Dantchov Mitchev
Bachelor's thesis
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Music marketing strategy and promotion on the internet
Anotácia:
Tato práce pojednává o marketingové strategii a propagaci hudebních umělců prostřednictvím internetu. Cílem práce je analyzovat a vymezit nejefektivnější nástroje marketingu na internetu využívané v hudebním průmyslu. V teoretické části je všeobecně vymezené fungování hudebního sektoru v minulosti a v dnešní digitální době. Práce také poukazuje na velký význam internetu pro úspěch hudebního umělce …viacAbstract:
This paper discusses the marketing strategy and promotion of music artists on the Internet. The aim is to analyze and determine the most effective digital marketing tools used in the music industry. The theoretical part explains how the music business functioned in the past and how it functions in today's digital age. The work also highlights the great importance of the Internet for the success of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42228
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Borislav Ivanov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42228
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Eva Zeithamlová -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Linda Procházková -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu
Martina Stegurová