Personální marketing ve vybraném mezinárodním podniku – Šárka Vaculová
Šárka Vaculová
Diplomová práce
Personální marketing ve vybraném mezinárodním podniku
HR Marketing in the selected international company
Anotace:
Diplomová práce „Personální marketing ve vybraném mezinárodním podniku“ se zabývá trendem využívání marketingových postupů v řízení lidských zdrojů a jejich aplikací firmou Philip Morris ČR a.s. Cílem práce je prozkoumání konkrétních činností personálního marketingu zaměřených na studenty a absolventy vysokých škol ve vybrané firmě, zhodnocení těchto aktivit a navržení možných doporučení ke zlepšení …víceAbstract:
The Diploma thesis "HR Marketing in the selected international company" deals with the trend of using marketing processes in the management of human resources and their application for Philip Morris ČR a.s. The aim of this thesis is to examine specific activities of HR marketing oriented on students and graduates of universities in the chosen company, to evaluate these activities and to suggest possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Kateřina Legnerová
- Oponent: Michael Sido
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72529
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová -
Výběr a získávání zaměstnanců v personální agentuře XY
Michaela Pitínová -
Posouzení získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Vilma Špinarová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Výběr a získávání nových zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Jakub Jandora -
Zhodnocení využití různých nástrojů získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Dominik Klimscha