Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu – Veronika Bočková
Veronika Bočková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Marketing strategy of a secondary vocational school and its impact on attracting potential students
Abstract:
Bakalářská práce Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu se zabývala segmentem středních odborných škol podobného zaměření v Praze a Středočeském kraji. Jejím cílem bylo zmapovat a následně zanalyzovat marketingové strategie vybraných středních odborných škol. V teoretické části bakalářské práce byly vymezené pojmy související s oblastí školství a marketingu, jako například systém …moreAbstract:
The Bachelor thesis Marketing Strategy of Secondary Vocational Schools and its Impact on Attracting Potential Students focuses on a market of vocational high schools in Prague and Central Bohemian Region. The main goal is to map and analyse the marketing strategy of several vocational schools. The terms of school system and marketing are outlined in a theoretical part of the thesis, e.g. School System …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOČKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2017. Available from: https://theses.cz/id/syaayg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Practical Training
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
Evelína Gahurová -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Role pracovníků nevládních organizací pracujících s migranty a uprchlíky a reakce jejich okolí v kontextu postojů společnosti k migraci a NNO.
Michaela GERŽOVÁ -
Převoz cenin a peněz v soukromé bezpečnostní činnosti a její specifika, zejména možnosti minimalizace rizik s hrozeb
Jaroslav Židů
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights