Zobrazení Prahy a České republiky pro britské a americké turisty – Dominika VALEŠOVÁ
Dominika VALEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Zobrazení Prahy a České republiky pro britské a americké turisty
Prague and the Czech Republic as travel destinations in British/American press (Linguistic analysis)
Anotácia:
Práce se zaměřuje na zobrazení Prahy a České republiky pro britské a americké turisty v tisku, propagačních materiálech a internetových zdrojích. Nejdříve vymezuje základní pojmy spojené s turismem (turismus, turista, rezident, návštěvník apod.) a stručně charakterizuje historii turismu. V další části práce jsou analyzovány publikace vydávané pro tyto turisty v České republice. Následuje analýza britských …viacAbstract:
The thesis is focused on the depiction of Prague and the Czech Republic in tourism-related publications for British and American tourists. In the theoretical part, it briefly introduces the basic terms associated with tourism (tourism, tourist, resident, visitor, etc.) and the history of tourism. The next part of the thesis analyses the publications published for these groups of tourists in the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Dejmalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALEŠOVÁ, Dominika. Zobrazení Prahy a České republiky pro britské a americké turisty. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Lesy České republiky jako turistická destinace
Martin Tomek -
Specifika Kaliningradské oblasti jako turistické destinace a charakteristika nejvýznamnějších turistických cílů v ní
Anna Tisoňová -
Filmová tvorba jako prostředek reklamy turistické destinace Český ráj
Jana Balounová