Chování dětí jako zdroj stresu učitele mateřské školy – Bc. Iveta Hoferková
Bc. Iveta Hoferková
Diplomová práce
Chování dětí jako zdroj stresu učitele mateřské školy
Behavior of child as a source of stress for a kindergarden teacher
Anotace:
Tématem diplomové práce je chování dětí jako zdroj stresu učitele v mateřské škole. Práce má teoreticko - empirický charakter. Jejím cílem je popsat, jak učitelé mateřských škol interpretují chování dětí jako stresující. Teoretická část představuje interakci učitele a dítěte, chování dětí a stres v práci učitele mateřské školy. V empirické části byl proveden kvalitativní výzkum. Probíhal formou rozhovorů …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the behavior of children as a source of stress for teachers in kindergarten. The work has a theoretical - empirical character. Its aim is to describe how kindergarten teachers interpret children's behavior as stressful. The theoretical part presents the interaction of teacher and child, children's behavior and stress in the work of a kindergarten teacher. Qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hoferková, Iveta. Chování dětí jako zdroj stresu učitele mateřské školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální práce s osobami se závažnou poruchou verbální komunikace v domovech pro seniory v Pardubickém kraji
Eliška Nováková -
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Analýza verbální komunikace v mateřské škole ve vztahu k pohlaví vyučujících
Marie Češpivová -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ