Radim Darebník

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují

The Analysis of Marketing Mix of Sport Club MFK Nové Město nad Metují
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická …viac
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze marketing mix of organization MFK Nové Město nad Metují. It is amateur football club, which's main goal is to offer sport activity for youth. This analysis was accomplished based on getting internal information from management of the club and marketing research, which was realized by paper questionnaire. The work is divided into two parts. Theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
  • Vedúci: David Říha
  • Oponent: Vilém Maur

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44886