Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují – Radim Darebník
Radim Darebník
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
The Analysis of Marketing Mix of Sport Club MFK Nové Město nad Metují
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze marketing mix of organization MFK Nové Město nad Metují. It is amateur football club, which's main goal is to offer sport activity for youth. This analysis was accomplished based on getting internal information from management of the club and marketing research, which was realized by paper questionnaire. The work is divided into two parts. Theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedúci: David Říha
- Oponent: Vilém Maur
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace
Erika Mogilská -
Rozšíření marketingových a fundraisingových aktivit neziskové organizace Diakonie ČCE Vsetín
Veronika Ježíková -
Organizace svatebního eventu
Nikola Bartošíková -
Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.
Pavla Křížová